מתחטבים: ההכנות לקראת הקיץ מתחילות עכשיו!

מתחטבים: ההכנות לקראת הקיץ מתחילות עכשיו!

הקיץ מתקרב בצעדי ענק וזה בדיוק הזמן להתחיל וליצור שגרת ספורט ותזונה נכונה אשר תוביל בסופו של דבר לגזרה מושלמת. במדריך הבא נציג טיפים מצוינים להכנות לקראת הקיץ המתקרב.

מרגישים שהמכנס לוחץ ורוצים לחזור לשגרה ולגזרה? להלן טיפים מנצחים

חודשים מרץ-אפריל נחשבים לחודשים עמוסים במיוחד בחדרי הכושר, וזאת לאור העובדה כי מדובר בתקופה נעימה לאימוני כושר לאחר שהחורף כבר מסתיים והתקופה הקרה הולכת ונעלמת. כדי לחזור לגזרה מהר, חשוב לאתר מכון כושר אשר מספק בעבורכם את המעטפת המקצועית הטובה ביותר, כמו גם מקום שכיף ונעים בו, עם רמת נגישות גבוהה לבית. אפשר גם לקחת חברה או בן זוג ולהתאמן, לצאת לריצות/הליכות בפארק וכמובן כדאי לקרוא איך לפתח שרירים באמצעות מדריכים באינטרנט או באמצעות הנחייה של מאמן, לצורך יצירת חיטוב מושלם בדיוק לתקופת הקיץ. במידה ולא התאמנתם בחורף, חשוב לפנות לרופא המשפחתי לצורך בדיקות תקופתיות ובנייה של תוכנית אימונים פרטנית אשר מתאימה לסרגל המאמץ שלכם, בעת הגעתם לחדר הכושר. ככל שתקבלו ליווי מקצועי טוב יותר, כך תוכלו להבטיח כי תוכלו ליצור שגרת אימונים קבועה.

מתחטבים- ההכנות לקראת הקיץ מתחילות עכשיו

אפליקציות כושר: מבלי לצאת מהבית

דרך מצוינת להיכנס לשגרת אימונים קבועה היא באמצעות הורדה של אפליקציות ייעודיות. מדובר באפליקציות אשר מאפשרות לכם ליצור שגרת אימונים גם בבית או במשרד, באמצעות תרגילים אותם תוכלו לבצע באופן עצמאי ועם ליווי מצד מאמני כושר מובילים. כמובן שמעבר לאפליקציות, תוכלו להיעזר בפלטפורמת יוטיוב, שם תמצאו סרטונים לתרגול יוגה, סרטונים שמציגים תרגילים מסוימים ועוד.

בנוסף, ישנן אפליקציות אשר מאפשרות לכם לקבל את תוצאות האימון לאחר ריצה – כמה ק"מ רצתם? מה היה הדופק הממוצע? בנוסף תוכלו להסתכל במסלול שלכם ולבצע שינויים בהתאם לנתונים, ולכן מדבר באלמנט מצוין אשר תורם באופן משמעותי לא רק לעצלנים שבינינו אלא גם למתאמנים אשר מעוניינים להיעזר בטכנולוגיה מתקדמת כדי לעודד את עצמכם כמו גם החברים הקרובים להכין את עצמכם לקראת אימונים, בהתאם למדדים.

תזונה נכונה בדרך לגוף המושלם: כך תעשו זאת

איזון הוא שם המשחק, ולכן רבים מאיתנו עושים את הטעות הראשונה לקראת חיטוב: הימנעות ממאכלים מסוימים. אם החלטתם להוציא את השוקולד והממתקים מהתפריט זו כבר התחלה טובה, אולם זכרו כי לאחר אימון מפרך תוכלו לשלב שוקולד (מריר) בתפריט ובכך לספק לגוף סוכר אשר מכניס אנרגיה. ברחבי הרשת ניתן לאתר לא מעט מתכונים מצוינים, בריאים וטעימים אותם תוכלו להכין בבית – קערות אסאי, שייקים בריאותיים עם פירות וירקות וכמובן ארוחות מסודרות אשר במסגרתן תוכלו לשמור על משקל תקין ואף להפחית במשקל. שתיית מים מרובה היא הכרחית בשגרת האימונים והתזונה שלכם, ולכן מומלץ לבצע רכישה של בקבוק מים גדול אותו תוכלו לקחת איתכם לכל מקום. בשנים האחרונות החלו לייצר בקבוקים אשר שומרים על קור, בעיצוב חדשני ועם שימת דגש על פרקטיות.

סגירת תפריט