מדריך יוגה? זה בדיוק הזמן לפתוח ערוץ ביוטיוב אשר מאפשר לך לא לקבל חשיפה ממוקדת אלא גם לבסס את שמך כמדריך יוגה מקצועי, לצורך קבלת לידים. כיצד זה מתבצע ומה חשוב לדעת? על כך ועוד – במדריך.
תרגול יוגה מבלי לצאת מהבית: הזדמנות אותה חשוב לנצל בעבור מדריכי יוגה
בין אם אתם מדריכים צעירים אשר רק מתחילים את הצעדים הראשונים בתחום ובין אם אתם מדריכי יוגה מנוסים, הפלטפורמה של יוטיוב מהווה דרך מצוינת לקבלת לידים, כמו גם חשיפה ממוקדת בעבור קהל יעד אשר צמא לבצע יוגה, מבלי לצאת מהבית. עם קידום ערוץ יוטיוב אשר מתבצע באופן מקצועי דרך חברה ניתן להזניק את הערוץ לראש תוצאות החיפוש, ובכך לממש את הפוטנציאל של הפלטפורמה הזו אשר מאפשרת להגדיל חשיפה ואף ליצור מעגל עוקבים נאמן מהארץ ומהעולם אשר מעוניינים לתרגל יוגה בבית.
כיצד להדריך יוגה בערוץ יוטיוב ולהרוויח מכך כסף?
רוב הסרטונים ביוטיוב הם סרטונים קצרים, ולכן מומלץ להעלות מדי שבוע לפחות שני סרטונים באורך של 2-5 דקות לכל היותר. מדובר בטעימה אשר במסגרתה יכולים הגולשים להכיר את הטכניקה ואת השיטה הספציפית בה אתם מתמחים, ובהתאם להנחיה ולתרגול שלכם – לתרגל בבית. עם זאת, ידוע כי תרגול ביתי איננו שלם ללא מדריך מקצועי אשר מתקן את התנועה ובודק כי אכן התרגול מתבצע באופן נכון, ולכן חשוב מאוד להקפיד ולהוסיף לסרטון כתוביות עם יצירת קשר, לצורך תיאום שיעור. בנוסף, מומלץ לתכנן מראש סרטון היכרות בו תוכל להציג את עצמך בעבור קהל הגולשים וכן לצרף מספר טלפון או מייל לצורך יצירת קשר. מדובר בפעולה פשוטה אשר יכולה להניב בעבורך כמדריך חשיפה אדירה אשר תבסס את שמך כמדריך יוגה מקצועי, כמו גם לאפשר לקהל הגולשים להתרשם מהסגנון האישי ובהתאם לכך ליצור קשר, מה שיוביל להגדלת תמהיל הלקוחות.
יצירת שיתופי פעולה דרך הפלטפורמה של יוטיוב
מעבר ליתרון העצום של קבלת לידים איכותיים דרך הפלטפורמה של יוטיוב, לא ניתן להתעלם גם מהפן המסחרי אותו ניתן לבסס באמצעות הפלטפורמה למי שרוצה להיות מורה ליוגה. חברות בין לאומיות מקדמות ויוצרות קשר עם מדריכים מקצועיים לצורך יצירת שיתופי פעולה, מתוך הבנה כי עמוד יוטיוב מצליח זוכה לחשיפה של אלפי צפיות ולעיתים גם מיליונים – תלוי בקידום אשר מתבצע וביכולת שלכם כמדריכים להפיץ את תורת היוגה. לכן, החשיבות הראשונית היא בהקמה וקידום של העמוד דרך חברה אשר מתמחה בתחום. באמצעות ליווי מקצועי תוכלו להרחיב את מעגל הלקוחות וכן ליצור שיתופי פעולה מניבים, מבלי לצאת מהבית ועם שימת דגש על מענה מקצועי אשר ניתן דרך הפלטפורמה של יוטיוב. לסיכום, מדובר באופציה פרסומית ושיווקית נהדרת בעבורכם כמדריכים, ועל כן מומלץ לנצל את ההזדמנות.