בעלי רשת מכוני כושר? האם אתם משתמשים בשירותי ענן? האם אתם מנצלים זאת לשיפור יכולות הטלפוניה שלכם? לא מדובר בשאלה טכנית או שולית. שירות מרכזיה בענן, הוא פתרון טכנולוגי מתקדם, אשר עשוי לספק לכם תועלות עסקיות רבות, לרוחב פעילותכם. שיפור השיווק, הגדלת מכירות ועוד. מה זה אומר בפועל? מה כלול במרכזיה כזו? ואילו עוד היבטים חיוני לדעת על כך? את כל התשובות ונוספות, ריכזנו לפניכם כאן, בסקירה קצרה ומעשית.

במבט כללי

שירות מרכזיה בענן, הוא שירות ענן, אשר מספק את כל צרכי התקשורת השוטפים של העסקים שעושים בו שימוש. אם נחשוב על מכון כושר, זהו בוודאי עסק שאשר מתקשר באופן שוטף ואינטנסיבי, עם גורמים רבים כולל לקוחות. אינטראקציה זו, מתרחשת במידה רבה דרך הטלפון. באמצעות שירות זה, ניתן לקדם פעילות תקשורת של מכון כושר או רשת מכונים, לרמה הגבוהה ביותר. כפי שנפרט מייד, מרכזיות אלה מאפשרות לבצע מגוון רחב של דברים, מעבר ליכולת הפשוטה לקבל או להוציא שיחות מהעסק. כך שלא נכון לחשוב עליהן, רק כעל גרסה ממוחשבת של "מרכזיית טלפונים" פשוטה.

מחשוב, טלפוניה ושניהם ביחד

במבט כללי, אנו רואים שיש כאן שילוב של עולמות המחשוב והטלפונים, באופן מתקדם במיוחד. ואכן, מדובר על שילוב של Information technology למטרות מחשוב עסקי, עם עולם התקשורת, באופן אשר ידוע בכינוי ICT או Information and communications technology. ניתן לומר שמבחינה היסטורית, קודם המחשוב העסקי התקדם  ואחר כך גם טכנולוגיית הטלפוניה השתכללה בדומה לו והשתלבה בו. כיצד ה"ענן" משתלב בכך? השירות נצרך דרך רשת האינטרנט. כלומר, באמצעות טכנולוגיית IP (ראשי תיבות Internet Protocol). מכאן נובע גם המונח VoIP (או Voice over IP), שזו הטכנולוגיה המרכזית למעשה שמאחורי הקלעים במערכות כאלה. לפחות בכל הנוגע להעברת מידע קולי. עם זאת, חשוב לציין שמדובר לא רק בקול. תודות לשילוב המתוחכם של מחשוב ותקשורת, ניתן להעביר בצורה כזו גם קבצי תמונה, וידאו, מסרים מידיים ועוד. בואו נראה מה עושים עם כל זה ברמה המעשית יותר, מבחינת העסקים אשר משתמשים במערכת. 

יכולות שונות ומשמעויות עסקיות שלהן

מכוני כושר אשר יצרכו שירות מרכזייה בענן, יוכלו לנצל בין השאר את היכולות הבאות שהוא מציע:

לסיכום

שירות מרכזייה בענן, הוא בהחלט שירות אשר מומלץ למכוני כושר לנסות.