זה לא סוד שאחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות כולל השקעה משמעותית בבגדי ספורט, לא מעט בזכות הרשתות החברתיות אשר הפכו לחלק בלתי נפרד מתמהיל האימונים והנראות של כל אישה. למעשה, כל אחת רוצה להיראות במיטבה באימון כושר הן בשל הרצון ליצור בולטות אופנתית אך גם בשל העובדה כי כיום כל צילום עולה לרשת ולכן הרצון להיראות נשיות וחטובות הוא רצון השמור ללא מעט נשים, ובוודאי גם לכן. יחד עם זאת, השקעה בבגדי ספורט איננה אומרת שאתן צריכות להזניח את בגדי היציאה שלכן.

כיצד תוכלו למקסם את הפריטים שיש לכן בארון לטובת יצירת לוקים בלתי נשכחים לקראת יציאה עם חברות, דייט עם בן הזוג או מפגש עם חברים מהעבודה? להלן מספר הצעות אופנתיות שכל אחת יכולה ליישם:

חולצה פרחונית, ג'ינס ומגפיים

לוק יפהפייה בעבור יציאה יכול לכלול חולצה עם הדפס פרחוני, סקיני ג'ינס שישוב בצורה מושלמת על הגוף וכן מגפיים לנשים שיסגרו לכן את הלוק ויהפכו אותו למקורי ואפילו נועז. טרנד המגפיים נחשב לאחד הטרנדים החמים של השנים האחרונות, כאשר היום ניתן לבצע רכישה של מגפיים באיכות מצוינת ועם דגש על טרנדיות מנצחת מבלי לצאת מהבית ובמסגרת של הצעת מחיר נוחה ומשתלמת. מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכן ליצור לוק לא מתאמץ אבל גם טרנדי שמתאים לכל יציאה – החל מבילוי במסעדה ועד בר עם חברות.

טוניקה מנומרת, טייץ דמוי עור ונעל סניקרס

הטרנד המנומר ממשיך ללוות אותנו גם השנה. השילוב של הפרינט המנומר ביחד עם טייץ דמוי עור ונעל סניקרס מהווה דרך מצוינת לטובת יצירה של לוק מנצח ושיקי שיגרוף מחמאות כמו גם יאפשר לכן להרגיש בנוח, בייחוד אם אתן מתכננות לצאת לרקוד במועדון או להיפגש עם חברות בפאב.

שמלה שחורה ונעל עקב

לוק קלאסי שמתאים מאוד ליציאה הוא כמובן שמלה שחורה ונעל עקב. בשביל לשדרג את הלוק וליצור אלמנט חזותי מעניין רצוי לשלב נעל עקב בצבע עז כמו אדום או ירוק, וזאת מתוך מטרה "לשבור" את הלוק הקלאסי עם קרציה של צבע בשילוב של אקססוריז כמו למשל עגילי זהב או שרשרת פנינים, כחלק מיצירה של לוק שיש לכל אחת בבית אבל אותו ניתן לשדרג באמצעות זריקה של צבע בנעל או באקססוריז.

משקיעה בבחירת בגדי ספורט? מה באשר לבגדי יציאה?

חליפת פשתן בשילוב נעל פלטפורמה

חליפת פשתן בצבע פסטל כמו למשל מנטה או ורוד בהיר היא אופציה נהדרת בעבור יצירה של לוק יפהפייה באפס מאמץ לטובת יציאה למסעדה או בילוי עם בן הזוג. שילוב של חליפת פשתן עם נעל פלטפורמה הוא לוק מושלם בעבור כל יציאה – החל ממפגש עם חברים מהעבודה ועד פגישה עם חברות, כאשר טווח המחירים לרכישה של חליפה ירד באופן דרמטי. על כן, מדובר בהזדמנות מצוינת להגביר את הביטחון והדימוי העצמי, באמצעות חליפה מיוחדת שאיתה אפשר לשלב גם אלמנטים מיוחדים כמו למשל טופ מנצנץ.

לסיכום

באמצעות הלוקים השיקים אותם הצגנו לכם כאן, גם אתן תוכלו להשקיע בבגדי יציאה אופנתיים שלא רק יאפשר לכן להיראות במיטבכן אלא גם טרנדיות, בדיוק כמו שאתן משקיעות בבגדי ספורט שמעניקים תחושה של ביטחון עצמי מוגבר כתוצאה משילוב של צבעים קלאסיים לצד תפירה איכותית. בנוסף, אפשר בהחלט להשתמש גם בבגדי הספורט לטובת יצירה של לוק ליציאה – החל משילוב של טייץ ספורטיבי עם חולצה לבנה מכופתרת ועד לשימוש בחליפת הספורט כלוק בפני עצמו. קבלת השראה דרך הרשתות החברתיות וכן יצירת לוקים מוכנים מראש מהארון יאפשרו לכן לחסוך זמן ולצאת ליציאה כאשר אתן נראות במיטבכן.