הסוף לדיאטות הכסאח: לרדת במשקל עם תזונה טבעונית

הסוף לדיאטות הכסאח: לרדת במשקל עם תזונה טבעונית

תשאלו את מי שמנסים לרדת במשקל כבר שנים והם יגידו לכם, זה אף לא פיקניק. ישנן עשרות שיטות שונות לירידות במשקל, חלק גדול מהן דורש שינוי באורח החיים שקשה לרבים, במקרים רבים נראית ירידה דראסטית במשקל שאחר כך נעלמת ובכלל, מדובר במלחמה עצמית יומיומית שקשה לנצח בה ומביאה לא אחת להלקאה עצמית ורגשות אשם לא נעימים. אך האם ישנו פתרון פשוט וקל יותר שלא מצריך דיאטות מוזרות וכוח רצון? נראה שיש סיכוי לא רע שכן. הטרנד הטבעוני שצובר פופלאריות רבה בשנים האחרונות מתגלה לאחרונה ככזה שגם מסייע בהחלט לרדת במשקל לצד ההיבטים המוסריים שלו. ואלו הסיבות המרכזיות לכך שזה קורה ואולי יוכל להועיל מאד גם לכם:

זה מחייב אתכם להתאמץ

למי שעוד לא התנסה בטבעונות, מדובר בעולם ומלואו, חגיגה חדשה של טעמים וסוגי בישול שונים. ישנם מאות מתכונים טבעוניים שונים וכאשר אנחנו נמצאים במצב של למידה, כאשר אנו שמים לב ביתר שאת למה אנחנו אוכלים ולתפריט שלנו ולא שולפים דברים מהמקרר אוטומטית, זה ללא ספק הצעד הראשון והחכם בדרך לירידה במשקל. גלו את המתכונים המושלמים  של המטבח הטבעוני ואתם על דרך המלך.

תיפרדו משומנים מיותרים

אחד המאפיינים של מזונות מן החי כמו מוצרי חלב ובשר, זו כמות השומן הרווי הגבוהה שבו המביאה לעלייה במשקל. כשעוברים לתזונה טבעונית למעשה נפרדים מהשומנים המיותרים ומתקדמים לתזונה בריאה ומאוזנת יותר. נכון, גם במטבח הטבעוני יש לנו פחמימות ריקות ושאר רעות חולות אחרות, אך אם עוברים לתזונה זו זה כמעט ובלתי נמנע להנות מחלבונים איכותיים ממקורות טובים ומסוגי סופר פוד שונים שבטווח הארוך יביאו לירידה ושמירה על משקל גוף תקין.

הסוף לדיאטות הכסאח- לרדת במשקל עם תזונה טבעונית

להיות ערניים ופעילים יותר

מדובר בתוצר לוואי של התזונה הטבעונית שהוא ללא כל ספק חלק משמעותי בירידה במשקל שמגיעה איתה. בעצם, כשאתם נמנעים ממזונות בעלי אחוזי שומן גבוהים ובעיקר מצריכת בשר, אתם מכניסים לגוף בעיקר מזון שמתעכל בקלות ובמהירות. כאתם עושים כך את בעצם מקלים על הגוף שלכם שלא צריך זמן ארוך והשקעה רבה מדי של אנרגיה על מנת לעכל את המזון. המשמעות של הדבר הזה היא עירנות גבוהה הרבה יותר, פחות עייפות במהלך היום, קלות גדולה יותר להירדם והתעוררות נעימה וקלה יותר בבוקר. וכשהגוף לא עסוק יותר מדי בפירוק מזונות קשים, זה הופך אתכם לפעילים יותר. כשאתם פעילים יותר, אתם מורידים במשקל. זה עד כדי כך פשוט!

חילוף חומרים מהיר במיוחד

אז דיברנו על העיכול ואיך הוא גורם לנו להיות ערניים ופעילים יותר. אבל עם כל הכבוד, זה רק תוצר לוואי. את האוכל הטבעוני הגוף שלנו פשוט מעכל כמו שצריך. זה לא לא לוקח לו זמן ארוך ואנרגיה מיותרת. מה שזה אומר בפשטות, זה ביקורים תכופים יותר בשירותים. המטבוליזם הגבוה הזה שלא היה לכם עד עכשיו, הוא לחלוטין המפתח לירידה ארוכת טווח במשקל. אז שיהיה הרבה בהצלחה!

כדאי לקרוא: איך שמירה על תזונה נכונה משפיעה על הבריאות שלנו?

סגירת תפריט